سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF )

لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغری با دستگاه RF | کرایولیپولیز  

لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغری با دستگاه آر اف , لاغری با استفاده از دستگاه , هزینه و قیمت لاغری با RF , آر اف لاغری , دستگاه RF روشی نوین و غیر تهاجمی برای لاغری سریع : یکی دیگر از روشهای پرطرفدار برای لاغری موضعی که متقاضیان زیادی نیز دارد لاغری موضعی با دستگاه آر اف لاغری است . می توان گفت در بین روش های غیر تهاجمی برای لاغری موضعی , کاربرد دستگاه لاغری آر اف از همه بیشتر است . همانند لاغری موضعی با لیزر لیپولیز ,لاغری با دستگاه RF نیز سریع و بدون درد است و نیازی به جراحی ندارد.

لاغری با دستگاه RF

لاغری با استفاده از دستگاه آر اف ( RF ) بیشتر برای افرادی مناسب که با رژیم لاغری و ورزش نمی تواند چربی ها و نافرمی های برخی از مناطق بدن خود را بهبود ببخشد . یا افرادی که برای لاغری از کرم ها و ژل های لاغری استفاده کرده اند ولی نتیجه نگرفته اند و یا اینکه برای افراد که از کمربندهای لاغری نیز استفاده کرده اند و …

لاغری موضعی با دستگاه آر اف بدن و اندام شما را به ایده آل ترین حالت تبدیل خواهد کرد. ظاهر و فرم خوش بدنتان اعتماد به نفس بالایی در شما ایجاد خواهد کرد.

توضیح کلی برای لاغری موضعی با دستگاه RF – کرایولیپولیز ( سرما درمانی )

لاغری با دستگاه آر اف روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های اضافی سطحی و بهبود بخشی به فرم بدن است . روشی بدون درد و سریع است و نیاز به بستری ندارد. باید دقت داشته باشید که در این روش لاغری نیازی به برش و جراحی نیست لذا احتیاجی به بیهوشی و بی حسی ندارد که مهمترین مزیت لاغری با دستگاه RF می باشد.

عملکرد دستگاه لاغری آر اف بدین صورت است که :

ابتدا سلول های چربی زیر پوست را سرد می سازد . سپس با عمل لیپولیز شکستن سلول های چربی تحریک می گردد . این عمل به بافت اطراف پوست آسیبی وارد نمی کند. تعداد جلسات نیاز برای کرایولیپولیز ( لاغری موضعی با دستگاه RF ) 1 تا 3 جلسه می باشد.

 

برچسب ها: , , , , , , ,